Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
kampania sieci telefonii komórkowej
Zadania:
Cel wizerunkowy – osiągnąć w krótkim okresie czasu możliwie największą rozpoznawalność marki w grupie docelowej 30-45 lat
Cel ilościowy – zrealizować określoną ilość kontaktów (wysłane zapytania ofertowe, kontakty telefoniczne, zamówienia rozmów, transakcje w e-sklepie)
Przygotowanie kampanii:
W ramach prac przygotowawczych powstał całkowicie nowy branding – nowa nazwa, znak graficzny, opakowanie karty SIM, materiały do punktów partnerskich. Równocześnie wdrażana była platforma eCommerce zintegrowana z systemem ERP Operatora (patrz portfolio eCommerce) oraz uruchamiany profil Facebook marki.
Kampania pilotażowa:
Kampania pilotażowa trwała 1 miesiąc i pozwoliła zweryfikować założenia wskaźnikowe przyjęte na etapie planowania (m.in. poziom CPC oraz CTR dla poszczególnych aktywności w kampanii). Na tym etapie skoncentrowaliśmy działania na Google i FB.
Kampania launch marki:
Launch marki trwał 2,5 miesiąca i został poszerzony w stosunku do kampanii pilotażowej o działania w mediach online rolniczych, współpracę z blogerami, kampanię na portalach video oraz działania PR w mediach lifestylowych.
Kampania mundial:
Kampania mundialowa była niezwykle intensywna. Wykorzystaliśmy w niej ekspozycję video w CDA.pl oraz TVP VOD. Ponadto byliśmy bardzo intensywnie obecni w mediach specjalistycznych.
Wyniki:
435.000 UU użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.otvarta.pl w ciągu pierwszych 5 miesięcy kampanii
340.000 danych użytkowników w bazach remarketingowych
Poznań
+48 61 854 20 60
Warszawa
+48 22 223 66 30
Poznań: ul. Wielka 18/11
Warszawa: ul. Franciszka
Klimczaka 1 (Royal Wilanów)
ul. Wielka 18/11
61-775 Poznań
NIP: 782 241 32 81