Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
kampania klinik leczenia niepłodności
Zadania:
Cel ilościowy – zrealizować określoną w planie sprzedaży ilość wizyt kwalifikacyjnych oraz przyrost sprzedaży o 10% w ciągu 2 miesięcy.
Przygotowanie kampanii:
W ramach prac przygotowawczych zaprojektowaliśmy nowy branding marki zachowując nazwę oraz dotychczasowy logotyp. Powstał pełen pakiet dokumentów dla Pacjenta m.in. karta Pacjenta, pakiet ulotek produktowych, katalogi informacyjny oraz akcydensy.
Strona www:
W ramach przygotowań do kampanii uruchomiliśmy profil FB oraz landing page o unikalnej strukturze dedykowany do obsługi kampanii. Serwis poza dużą ilością podstron o charakterze poradnikowym posiadał również „moduł diagnostyczny”. Odpowiadając na kilka pytań użytkownik otrzymywał informacje medyczne dopasowane do jego potrzeb.
Kampania pilotażowa:
Kampania pilotażowa trwała tylko 7 dni i jej celem było sprawdzenie skuteczności poszczególnych mediów w 5 miastach objętych kampanią.
Kampania prosprzedażowa:
Kampania trwała 2 miesiące. Prowadziliśmy ją wykorzystując dostępne nośniki Google, FB, YouTube oraz reklamy na portalach parentingowych. Ogromną skutecznością wykazały się działania na Facebooku, gdzie przy zaangażowaniu 10% całości budżetu udało się wygenerować 35% wszystkich zapytań w kampanii.
Wyniki:
126.382.161 kontaktów z reklamą w grupie docelowej
224.578 kliknięć w kampanii
184.322 UU w trakcie kampanii
9.500 fanów w ciągu 2 miesięcy, ponad 35% leadów sprzedażowych z Facebooka
Cele sprzedażowe przekroczone o 17,8%
Poznań
+48 61 854 20 60
Warszawa
+48 22 223 66 30
Poznań: ul. Wielka 18/11
Warszawa: ul. Franciszka
Klimczaka 1 (Royal Wilanów)
ul. Wielka 18/11
61-775 Poznań
NIP: 782 241 32 81