PL EN

Standardy pracy

Jakość pracy jest dla nas najważniejsza. Dlatego dbamy o Klienta nie tylko na etapie sprzedaży ale również wsparcia posprzedażowego.

e-commerce strony www
i aplikacje mobilne
kampanie
digitalowe

Kilka słów o tym co otrzymasz w cenie naszych usług

Optymalizacja SEO i analityka 
  • wypełniamy META tagi
    (tytuł, opis, keywords)
  • budujemy strony z pojedynczym nagłówkiem H1 (zgodnym z polem <title>)
  • wypełniamy pole „ALT” w obrazkach
  • wypełniamy pole „TITLE” w linkach
  • budujemy przyjazną dla Google sitemap.xml
  • rewidujemy treść podstron pod kątem ustalonych z klientem celów pozycjonowania
  • rejestrujemy i konfigurujemy serwisu
    w Google Search Console
Testy wydajnościowe Założenia do testów wydajnościowych

Koncentracja na parametrach szybkości generowania pojedynczej odpowiedzi na request (przy czym głównie skupiamy się na elementach zakupowych – przeglądanie produktów + koszyk).

  • automatyczne testy z symulacją warunków przeciętnego szacowanego obciążenia
  • automatyczne testy z symulacją obciążenia przewyższającego zakładane o 100% (testy w warunkach jednoczesnego ataku DDOS)
  • testy manualne (towarzyszące testom użyteczności) – subiektywne postrzeganie szybkości działania przez potencjalnych użytkowników

Efekty badania (potencjalne kierunki rekomendacji):

  • bez zmian hostingu: rekonfiguracja systemu cache (na poziomie aplikacji)
  • bez zmian hostingu: dodanie elementów infrastruktury (rekonfiguracja serwera www, dodanie proxy, dodanie aplikacji typu varnish, redis)
  • bez zmian hostingu: wykorzystanie mechanizmów CDN
  • zmiana param. hostingu: dodanie zasobów pamięci (rozbudowa rozwiązań typu memcache, opcache itp.)
  • zmiana param. hostingu: dodanie rdzeni
  • zmiana param. hostingu: rozproszenie aplikacji na serwer / serwery aplikacji i serwer / serwery bazodanowe
Szkolenia administratorów i moderatorów

W standardzie, bez dodatkowych kosztów przeprowadzamy webinar szkoląc przyszłych użytkowników strony lub eCommerce. Wyjaśniamy wszystkie „tajniki” i przekazujemy praktyczną wiedzę

Gwarancja

Nasza gwarancja składa się z dwóch obszarów:

  • W przypadku jeśli w ciągu 12 miesięcy zdiagnozowany zostanie błąd w funkcjonowaniu sklepu zawiniony przez Agencję, zobowiązujemy się do jego bezpłatnego usunięcia
  • W ciągu 3 miesięcy od przekazania w użytkowanie serwisu / aplikacji / eCommerce, eFresh bezpłatnie oferuje wsparcie doradcze przy rozwiązywaniu trudności w obszarze CMS (np. wprowadzanie trudnych treści)

 

Technologia wykonania

Technologie backend

 

Technologie frontend:

  • Przedstawiona lista technologii jest naszą rekomendacją, mającą odzwierciedlenie w wycenie. Oczywiście może ona podlegać modyfikacjom po uzgodnieniach z Klientem.
  • Do stacka wybraliśmy rozwiązania, które spełniają następujące założenia:
  • stabilne technologie mające silne wsparcie twórców i społeczności,
  • technologie zapewniające bezpieczeństwo projektu w długim okresie,
  • brak zagrożenia długu technologicznego w perspektywie najbliższych 5 lat,
  • powszechność kompetencji technologicznych dostępnych na rynku.

 

 

Technologie wdrożeniowe

  • Dzięki naszemu procesowi wdrożenia nowego projektu zapewniamy następujące jego cechy:
  • Aplikacja zostanie zbudowana zgodnie ze standardami rynkowymi (adaptacja MVC w temacie WordPress), co umożliwi stabilny rozwój funkcjonalności w przyszłości
  • Aplikacje będzie utrzymywana w repozytoriach (Git), w co najmniej dwóch głównych branchach (DEVEL i MASTER).
  • Powyższe założenia zostały zaproponowane w celu zapewnienia Klientowi bezpieczeństwa w długim okresie. Przekazany produkt będzie spełniał wszystkie możliwe cechy zamkniętej i zrozumiałej całości, której utrzymanie i rozwój nie wymagają udziału tylko jednego konkretnego wykonawcy.
  • Przekazany produkt nie będzie obarczony koniecznością dokonywania cyklicznych opłat czy odnawiania licencji (zarówno wobec eFresh jak i autorów wykorzystanych komponentów).
Support

Jesteśmy gotowi zapewnić zespół odpowiedzialny za przyjmowanie zgłoszeń o problemach od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.

Korzyści:

  • zapewnienie użytkownikom kompetentnej, szybkiej obsługi systemu
  • gwarancja dostępności i rozwiązania problemu w wyznaczonym czasie

Wdrożenie tzw. helpdesku wiąże się z procesem konfiguracji, polegającym na:

  • ustaleniu rodzajów zgłaszanych problemów i sposobów rozwiązań
  • konfiguracji dedykowanego numeru telefonu i skrzynki e-mail
  • konfiguracji centralki telefonicznej (ustawienie komunikatów, przekierowań itp.)
  • przeszkolenie pracowników do obsługi helpdesku

 

Premium service / Hosting i Administracja
  • Dostępność – Gwarancja dostępności hostingu na poziomie 99,9%, działanie aplikacji na poziomie 99%
  • Tryb zgłaszania problemów – Problemy związane z działanie aplikacji będą zgłaszane w dwóch kategoriach: błędy krytyczne, pozostałe błędy;
  • Czas reakcji – W przypadku zgłoszenia:
    Błędy krytyczne – reakcja nastąpi w ciągu 2 godzin roboczych
    Pozostałe błędy – reakcja nastąpi w ciągu 8 godzin roboczych

Grzegorz Grupiński Marketing Manager SNP Poland
(dawniej BCC Consulting)

Grzegorz Grupiński Marketing Manager SNP Poland
(dawniej BCC Consulting)

Grzegorz Grupiński Marketing Manager SNP Poland
(dawniej BCC Consulting)

Grzegorz Grupiński Marketing Manager SNP Poland
(dawniej BCC Consulting)

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 61 854 20 60

Warszawa
+48 22 223 66 30

Odwiedź nas

Poznań: ul. Wielka 18/11

Warszawa: ul. Franciszka
Klimczaka 1 (Royal Wilanów)

Dane firmy

ul. Wielka 18/11
61-775 Poznań
NIP: 782 241 32 81

Wyślij zapytanie

Dane kontaktowe

* wymagane pola formularza